Shop Mobile More Submit  Join Login
Cure for sadness by kangel Cure for sadness by kangel
Sometimes there are no snacks though :noes: Sometimes that may be the reason for sad. It's a vicious cycle.
Tumblr liked this comic a bit, I hope you like this comic.

:iconshellshockedpikachu:
Read More Comics Here! - > [link]

Tumblr / Facebook / Twitter
Add a Comment:
 
:iconicytail:
Icytail Featured By Owner Jul 21, 2015  Hobbyist Digital Artist
When I'm sad/nervous junk food and speed paints help (randomly, watching speedpaint a made me calm for some reason).
Reply
:iconeyes-of-inferno:
Eyes-of-Inferno Featured By Owner May 24, 2015  Hobbyist Artist
xD lol awesome
Reply
:iconzoethedane:
ZoeTheDane Featured By Owner Jan 15, 2015  Hobbyist General Artist
This is too true.. .
And not just when I'm sad, also when just bored :P

Great work
Reply
:iconpaulako:
paulako Featured By Owner Nov 10, 2014
i hope it works on me...
Reply
:iconprimalis-vii:
Primalis-VII Featured By Owner Jun 24, 2013  Hobbyist Traditional Artist
Welp I'ma get my kitkats then
Reply
:iconmadammayh3m:
MadamMayh3m Featured By Owner May 5, 2013  Hobbyist Digital Artist
I want all of those things now...
Reply
:iconkangel:
kangel Featured By Owner May 28, 2013   General Artist
Me too :noes:
Reply
:iconthatothercartoonist:
ThatOtherCartoonist Featured By Owner Dec 12, 2012  Hobbyist General Artist
Me too, Kelly. Me too.

Being a young and handsome guy living on his own in a flat, I don't really do much else. Except sit at my computer all day. =P
Reply
:iconmachikochan:
MachikoChan Featured By Owner Dec 6, 2012
I do this everyday. Whether I'm sad, happy, bored, excited, etc. :I
Reply
:iconkangel:
kangel Featured By Owner Dec 12, 2012   General Artist
Snacks is just too delicious.
Reply
:iconthe-ketchup-kommando:
the-ketchup-kommando Featured By Owner Dec 3, 2012  Hobbyist General Artist
ADORABLEGAFRAGGLEAPPLEDABBLEPODDISHTHBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBT!
Reply
:iconkangel:
kangel Featured By Owner Dec 12, 2012   General Artist
:lol:
Reply
:iconpotter-aang-eragon:
POtter-AAng-ERagon Featured By Owner Nov 27, 2012  Student Traditional Artist
Enjoy! But I prefer Coke, instead of Pepsi
Reply
:iconkangel:
kangel Featured By Owner Nov 28, 2012   General Artist
:iconohfuckplz:
Reply
:iconwaiting-for-wings:
waiting-for-wings Featured By Owner Nov 26, 2012  Hobbyist General Artist
true happiness is found in food
Reply
:iconkangel:
kangel Featured By Owner Nov 28, 2012   General Artist
Lol indeed
Reply
:icontalty:
Talty Featured By Owner Nov 15, 2012   Artisan Crafter
Been there :noes:
Reply
:iconkangel:
kangel Featured By Owner Nov 28, 2012   General Artist
:noes:
Reply
:icondemondgust:
DemondGust Featured By Owner Nov 15, 2012
Saddness, eat candy, feel happy, gains wait, sad again
Reply
:iconkangel:
kangel Featured By Owner Nov 28, 2012   General Artist
It's a vicious cycle ...
Reply
:icondemondgust:
DemondGust Featured By Owner Nov 28, 2012
If only we all could turn on and off eating disorders
Reply
:iconwerewolf98765:
Werewolf98765 Featured By Owner Nov 15, 2012  Hobbyist Artist
YAY JUNK FOOD :3
Reply
:iconkangel:
kangel Featured By Owner Nov 28, 2012   General Artist
:iconhappyskipplz:
Reply
:iconwerewolf98765:
Werewolf98765 Featured By Owner Dec 2, 2012  Hobbyist Artist
:meow:
Reply
:iconvioletspirit:
violetspirit Featured By Owner Nov 15, 2012
Funny, Cute and simply Great! :)
Reply
:iconkangel:
kangel Featured By Owner Nov 28, 2012   General Artist
:) Thank you
Reply
:iconalexandrasalas:
alexandrasalas Featured By Owner Nov 14, 2012  Professional Digital Artist
OMG the sad face on the first panel. ;_____; :iconcryforeverplz:
Reply
:iconkangel:
kangel Featured By Owner Nov 28, 2012   General Artist
Full of deep sadness :iconlazycryplz:
Reply
:icongimpyslair:
Gimpyslair Featured By Owner Nov 14, 2012
I love everything you do, everything!
Reply
:iconkangel:
kangel Featured By Owner Nov 28, 2012   General Artist
:iconheplz: Thank you haha! :heart:
Reply
:iconsmokey-doodle:
Smokey-Doodle Featured By Owner Nov 14, 2012  Student General Artist
So.. freaking... true...
:is making mac and cheese now:
Reply
:iconkangel:
kangel Featured By Owner Nov 28, 2012   General Artist
I've never had mac and cheese ...
Reply
:iconsmokey-doodle:
Smokey-Doodle Featured By Owner Nov 28, 2012  Student General Artist
O.O
You must try it. Kraft's Original.
It's really the best~
Reply
:iconjcnorn:
jcnorn Featured By Owner Nov 14, 2012  Professional Digital Artist
that's how it is *sagenods*
Reply
:iconkangel:
kangel Featured By Owner Nov 28, 2012   General Artist
:lol:
Reply
:iconglaceon1362:
Glaceon1362 Featured By Owner Nov 14, 2012  Student Artist
So true
Reply
:iconkangel:
kangel Featured By Owner Nov 28, 2012   General Artist
:D
Reply
:iconclumsyclueless:
ClumsyClueless Featured By Owner Nov 14, 2012
It's like you made a comic about my life! XD lol.
Reply
:iconkangel:
kangel Featured By Owner Nov 28, 2012   General Artist
It IS your life! :stare:
Reply
:iconxxrockinprincessxx:
XxRockinPrincessxX Featured By Owner Nov 14, 2012  Hobbyist Traditional Artist
...And period cramps. :XD:
Reply
:iconkangel:
kangel Featured By Owner Nov 28, 2012   General Artist
:lol: Haha yes
Reply
:iconlyricanna:
Lyricanna Featured By Owner Nov 14, 2012  Hobbyist General Artist
That was me last night; chocolate, chips and pepsi :lol:
Reply
:iconkangel:
kangel Featured By Owner Nov 28, 2012   General Artist
Delicious night! :lol:
It's me now /....
Reply
:iconlyricanna:
Lyricanna Featured By Owner Nov 28, 2012  Hobbyist General Artist
:hug:
Reply
:icondiesonnenkinder:
DieSonnenkinder Featured By Owner Nov 14, 2012  Hobbyist Traditional Artist
Thiiiis is more accurate than I'd like to admit.
Reply
:iconkangel:
kangel Featured By Owner Nov 28, 2012   General Artist
:lol:
Reply
:icontaryndedoo:
Taryndedoo Featured By Owner Nov 14, 2012  Hobbyist Digital Artist
Yeah! You tell it like it is. Snacks love us and wanna make us happy.
Reply
:iconkangel:
kangel Featured By Owner Nov 28, 2012   General Artist
They want to be eaten, who are we to say no to that.
Reply
:iconktthekitten:
KTthekitten Featured By Owner Nov 20, 2012  Student Artist
yeah! :dummy:
Reply
:iconbeansproutmomo:
BeanSproutMomo Featured By Owner Nov 14, 2012  Hobbyist Traditional Artist
hahaha
aww
ditto to this.
Reply
Add a Comment:
 
×




Details

Submitted on
November 14, 2012
Image Size
112 KB
Resolution
550×245
Submitted with
Sta.sh
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
4,738 (2 today)
Favourites
271 (who?)
Comments
63
×