Shop Mobile More Submit  Join Login
×




Details

Submitted on
April 22, 2008
Image Size
1.2 MB
Resolution
2472×3296
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
4,374
Favourites
97 (who?)
Comments
59

Camera Data

Make
EASTMAN KODAK COMPANY
Model
KODAK EASYSHARE M853 ZOOM DIGITAL CAMERA
Shutter Speed
1/512 second
Aperture
F/2.8
Focal Length
6 mm
ISO Speed
84
×
Fly Dog fly by kangel Fly Dog fly by kangel
My dog. He can fly.
He's got that craaaaaaaazy look in his eyes.

Most of the photos I took were made of fail because they got him when he'd just landed, or was starting to jump take off.

More flying dog?
More flying dog
Add a Comment:
 
:iconcresent117:
cresent117 Featured By Owner Jun 16, 2014
hahahahahhahaahahahahhahahaha
Reply
:iconangeltjasa:
AngelTjasa Featured By Owner Jun 16, 2014
Hahaha
Reply
:iconkitt03:
KITT03 Featured By Owner May 15, 2013  Professional Digital Artist
lol
Reply
:iconkangel:
kangel Featured By Owner May 28, 2013   General Artist
:D
Reply
:iconrainbowmuttluna:
RainbowMuttLuna Featured By Owner Mar 7, 2012  Hobbyist General Artist
looks like he's on an invisible roller coaster XD Very cute though :)
Reply
:iconkangel:
kangel Featured By Owner Mar 11, 2012   General Artist
:giggle: HAhaha
Reply
:iconbulletproofheart93:
BulletProofHeart93 Featured By Owner Feb 22, 2012
LMAO <3
Reply
:icondragonstomp:
DragonStomp Featured By Owner Nov 25, 2011
haha, funny! :D
Reply
:iconkangel:
kangel Featured By Owner Nov 27, 2011   General Artist
:D Thanks!
Reply
:iconduby149:
duby149 Featured By Owner Jul 31, 2011
its super dog LoL
Reply
:iconclover2468:
clover2468 Featured By Owner Dec 10, 2010
ya think he can teach my cat to fly LOL XD
Reply
:iconkangel:
kangel Featured By Owner Dec 10, 2010   General Artist
:lol: Haha, he could try XD He hasn't managed to teach my cats yet :giggle:
Reply
:iconlaura-skeff:
Laura-Skeff Featured By Owner Jul 23, 2010  Hobbyist Photographer
haha,nice shot,he's making a curve :)
Reply
:iconkangel:
kangel Featured By Owner Jul 25, 2010   General Artist
:lmao: Haha, he's coming in for a landing ! :lol:
Reply
:iconlaura-skeff:
Laura-Skeff Featured By Owner Jul 26, 2010  Hobbyist Photographer
:laughing: :icondoggyplz:
Reply
:iconnolantheturtle:
Nolantheturtle Featured By Owner Mar 29, 2010
ooh giggle..
Reply
:iconbahji:
Bahji Featured By Owner Jan 4, 2010
ahaha hey dawgy! 8D
love your dog
Reply
:iconkangel:
kangel Featured By Owner Jan 23, 2010   General Artist
:la: Thankyee!! He's amazing! :la:
Reply
:iconthe-art-of-murder:
the-art-of-murder Featured By Owner Feb 20, 2009
AAAAAAAAAAAAAAA THAT IS AWESOME!!!!!!!!!!!!!!
Reply
:iconkangel:
kangel Featured By Owner Feb 21, 2009   General Artist
XD Haha, thanks!!
Reply
:iconkitwolfren:
KitWolfren Featured By Owner Feb 20, 2009  Hobbyist General Artist
adorable
Reply
:iconkangel:
kangel Featured By Owner Feb 21, 2009   General Artist
:D :aww:
Reply
:iconroseonyxis:
RoseOnyxis Featured By Owner Dec 10, 2008  Hobbyist General Artist
that is an awesome shot, it's perfect, it's super dog, he needs a cape
Reply
:iconkangel:
kangel Featured By Owner Dec 12, 2008   General Artist
Thankyou!! :heart: :aww:
Lol!! :D .... I May photoshop cape on him :happycry:
Reply
:iconlisf:
Lisf Featured By Owner Oct 2, 2008
:giggle: dogs that fly are happier xD nice shot!
Reply
:iconkangel:
kangel Featured By Owner Oct 3, 2008   General Artist
Haha, yes! XD
Reply
:iconme-and-mojo:
me-and-mojo Featured By Owner Sep 25, 2008
lol so cool
Reply
:iconkangel:
kangel Featured By Owner Sep 26, 2008   General Artist
Lol, thanks (:
Reply
:iconme-and-mojo:
me-and-mojo Featured By Owner Sep 28, 2008
:)
Reply
:iconpandora-inthesky:
Pandora-intheSKY Featured By Owner Jun 24, 2008   General Artist
Hahaha! Sweet! I love dogs, they're good people, always in a good mood:flirty:

Pan
Reply
:iconkangel:
kangel Featured By Owner Jul 5, 2008   General Artist
:aww: Ha ha, yes!!
Reply
:icontinuon:
tinuon Featured By Owner Jun 2, 2008  Hobbyist General Artist
XD that's awesome
Reply
:iconkangel:
kangel Featured By Owner Jun 4, 2008   General Artist
He he thanks!! :D
Reply
:icontinuon:
tinuon Featured By Owner Jun 5, 2008  Hobbyist General Artist
^_^ you're welcome :)
Reply
:iconstreaked-silver:
Streaked-Silver Featured By Owner May 20, 2008  Hobbyist Digital Artist
hehe, i live dogs, i miss having my own as well. he looks so fun to play with
Reply
:iconkangel:
kangel Featured By Owner Jun 4, 2008   General Artist
:) He is ... he still acts like a puppy :)
Reply
:iconstreaked-silver:
Streaked-Silver Featured By Owner Jun 4, 2008  Hobbyist Digital Artist
hehe, those are the most fun kind of dogs to have
Reply
:iconkangel:
kangel Featured By Owner Jun 5, 2008   General Artist
Ha ha yeah! :D I have another, but she#d rather lounge around and do nothing XD
Reply
:iconstreaked-silver:
Streaked-Silver Featured By Owner Jun 6, 2008  Hobbyist Digital Artist
well then you have a play time dog and a snuggle time dog :O
Reply
:iconkangel:
kangel Featured By Owner Jun 6, 2008   General Artist
:iconohjoyplz: Oh ye!! : D
Reply
:iconnakkistiltz:
NakkiStiltz Featured By Owner May 10, 2008
:sing: HEREEEEE HE COMEEEESSSS TO SAAAAVE THAAA DAAAAAAAAAY, MIIIIGHHHHTY DOOOOOG IS ON THA WAAAAAAAY!

His expression is EPIC
Reply
:iconkangel:
kangel Featured By Owner May 10, 2008   General Artist
Ha ha ha :D
Reply
:iconnakkistiltz:
NakkiStiltz Featured By Owner May 11, 2008
WHAT. It is.
Reply
:iconanjusha:
anjusha Featured By Owner May 6, 2008
great :)
Reply
:iconkangel:
kangel Featured By Owner May 11, 2008   General Artist
:D Thanks!
Reply
:iconmollinda:
Mollinda Featured By Owner Apr 29, 2008   Traditional Artist
He is amazing
Reply
:iconkangel:
kangel Featured By Owner May 2, 2008   General Artist
I LOVE him so much XD
Reply
:iconmollinda:
Mollinda Featured By Owner May 3, 2008   Traditional Artist
MY ENTIRE MESSAGE CENTRE IS YOU

IT IS AWESOME
Reply
:iconkangel:
kangel Featured By Owner May 4, 2008   General Artist
THAT IS EPIC!!!!
Reply
:iconjunoknight:
junoknight Featured By Owner Apr 23, 2008  Hobbyist Digital Artist
:rofl:
That's just classic. Excellent!
Reply
Add a Comment: